از همه چیز و همه جا

ما قصد داریم در این وبلاگ مطالب جالب همه رشته ها را قرار دهیم تا شما نیز از آن لظّت ببرید.

از همه چیز و همه جا

ما قصد داریم در این وبلاگ مطالب جالب همه رشته ها را قرار دهیم تا شما نیز از آن لظّت ببرید.

از همه چیز و همه جا
پیام های کوتاه

انباردار جدید لشکر گفت : یه بسیجی اینجاست که عوض ده تا کارگر کار می کنه ، میشه این نیرو رو بدی به من ؟
بهش گفتم : کو ؟ کجاست ؟
گفت : همون که داره گونی ها رو دوتا دوتا می بره تو انبار
نگاه کردم ببینم کیه
گونی ها جلوی صورتش بود و چهره اش دیده نمی شد
رفتم نزدیک تر ، نیم رخش رو که دیدم
خشکم زده
فرمانده ی لشکر عملیاتی بود
تا من رو دید ، با چشم و ابرو اشاره کرد چیزی نگم
دل توی دلم نبود
اما دستور بالاترین مقام بود
گونی ها که تموم شد ، گفتند بریم
رفتیم و کسی نفهمید کارگر خوب همون , مهدی باکری فرمانده ۴ لشکر عملیاتی جنوب است..

منبع: www.313135.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
عرفان محسن زاده

نظرات  (۱)

خوشا آنان که با عزت ز گیتی

بساط خویش برچیدند و رفتند

  ز کالاهای این آشفته بازار

شهادت را پسندیدند و رفتند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی